FAQs

Q?

Šta je optimizacija štampe?

A.

Optimizacija štampe podrazumeva racionalnizaciju štampe u Vašoj kompaniji upravljanjem svih tokova dokmenata, čime se optimizuju svi štampači i fotokopir aparati. Na ovaj način se postižu značajne uštede u troškovima i povećanje efikasnosti poslovanja.

Q?

Koliko košta optimizacija štampe?

A.

Sam proces sprovođenja optimizacije Vas neće koštati ništa, ukoliko se odlučite za naše rešenje. Čak i kada dođe na red instalacija opreme, nemate nikakve investicione trškove u opremu jer je cela usluga bazirana ba mesečnoj pretplati.

Q?

Koje sve troškove mogu da očekujem nakon instalacije opreme?

A.

Usluga optimizacije štampe Vas neće koštati ni jedan dinar preko ugovorenog iznosa koji se sastoji od dva dela: fiksna mesečna pretplata i varijabilni troškovi. Fiksna pretplata je definisana kao Vaš minimalni obim štampe i u okviru ovog iznosa dobijate određen broj besplatnih kopija. Varijabilni iznos zavisi isključivo od obima štampe koji budete imali, preko fiksnog dela. Osim ova dva, jasno definisana dela u ugovoru, ne postoje nikakvi drugi skriveni troškovi.

Q?

Ja ne želim mesečnu obavezu, više mi se isplati da kupujem / punim tonere.

A.

Često se susrećemo sa ovakvim izjavama. I ako verujemo da svako treba svoje poslovanje da organizuje po svom nahođenju, ipak moramo demistifikovati tu takozvanu mesečnu "obavezu". Ugovor koji se potpisuje nije ništa drugačiji od ugovora koje imate sa mobilnim operaterima, sa par malih razlika. Pored besplatnih kopija koje dobijate uz mesečnu pretplatu, takođe potpuno besplatno dobijate i redovne i vanredne servise uređaja, rezervne delove, tonere kao i bilo koji drugi trošak koji se može pojaviti u korišćenju uređaja (osim fizičkog oštećenja).

Da, i isporuka je besplatna.

Naše klijente uvek savetujemo da se ponovo preračunaju jer toneri zaista nisu jedini trošak koji ide uz flotu štampača. Često se susrećete sa visokim cenama servisa, rezervnih delova, sporim intervencijama, konstantnim gubljenjem vremena oko brige o štampačima i tome slično.

Q?

Zašto Toshiba?

A.

SNAGA

Kompanija Toshiba je osnovana pre 135 godina i danas je jedan od vodećih svetskih brendova.

ISTORIJA

Toshiba je kompanija koja je prva proizvela notebook po industrijskim standardima daleke 1985. godine i od tada su jedan od lidera u ovoj oblasti.

INOVACIJE

Toshiba je lider u mnogim tehnologijama koje su danas industrijski standard, kao što su mali hard diskovi, ekrani sa jasnom i čistom slikom i efikasnije baterije.

POUZDANOST

Pouzdanost je jedna od najbitnih karakteristika svakoh tehničkog uređaja, a Toshiba se ovog načela pridržava u kompletnom svom asortimanu.

MOĆ

Ekspertiza i stručnost kompanije Toshiba u sistemima za proizvodnju električne energije, naprednim medicinskim skenerima, satelitima, robotima, silicijumskim čipovima i HD televizorima roprinose razvoju boljih proizvoda iz asortimana za krajnje korisnike.

Q?

Zašto bih ulagao u profesionalnu POS opremu kada mi običan računar završava posao?

A.

Činjenica je da je ovo pitanje na mestu. Jedno od osnovnih pravila zdravog poslovanja je smanjenje troškova. Međutim, ukoliko je Vaš biznis retail orjentisan i glavni izvor pihoda Vam zavisi upravo od opreme koja se nalazi na mestu prodaje, svaki kvar i loš rad zapravo dovodi do gubitaka, neefikasnog poslovanja i narušavanja imidža kompanije. Toshiba POS oprema je predviđena za rad u izuzetno teškim uslovima, namenjena čak i najzahtevnijim korisnicima. U pitanju je vrlo robusna oprema koja je jako dugo na tržištu (nekadašnji IBM brend koji je Toshiba kupla) i koja je dizajnirana uglavnom na osnovu korisničkih iskustava, konstantnim unapređenjem. POS proizvodi kojima danas raspolažemo, daleko su napredniji od bilo kog uređaja koji postoji na tržištu.

Q?

Zašto bih kupio profesionalni displej kada je običan televizor tih dimenzija tri puta jeftiniji?

A.

Analogija je ovde slična kao kod prethodnog pitanja. Ukoliko je u Vašem biznisu važno da pravilno, jasno i nedvosmisleno informišete kupce, potreban Vam je digitalni prikaz sadržaja. Međutim, i ako bi kućni televizor verovatno obavio posao kod nekih klijenata, činjenica je da oni nisu predviđeni za ovakvu eksploataciju. Profesionalni displeji imaju daleko veću mogućnost upravljanja sadržajem, kao i mogućnost da rade neprekidno, bez mogućnosti oštećenja usled intenzivnog korišćenja. Profesionalnom opremom svakako rešavate određen problem dugoročno i pored relativno veće cene, u pitanju su uređaji koji će na kraju svog veka eksploatacije zapravo biti mnogo jeftiniji, zbog mogućnosti dugogodišnjeg korišćenja. Takođe, kao i za printere, moguće je optimizovati poslovanje i u ovom segmentu i nije potrebna visoka investicija za nabavku profesionalne opreme jer naš kompletan asortiman možemo ponuditi kroz model usluge optimizacije.