Zadržavanje postojećih klijenata je veoma važno. Neke kompanije često prave greške i prodaju proizvod kupcu, nakon čega ga nikada više ne kontaktiraju. Održavanje dugoročnih odnosa sa klijentom je jedan od primarnih ciljeva naše kompanije.

Imamo puno primera iz poslovanja kada smo zatvorili izuzetno veliki posao koji je inicijalno započet veoma malom prodajom, kao na primer laptopom. Ključ je da Vam klijent veruje, da mu pokažete da ste profesionalac, da možete da izađete u susret njegovim zahtevima. Dajte mu veću podršku nego što očekuje, kako pre tako i nakon prodaje.

Jedna od uspešnih priča je naš klijent, kompanija Bambi. U pitanju je veliki proizvođač konditora, sa distributivnim centrima po celoj zemlji. Inicijalno smo započeli saradnju pre šest godina, preko laptop računara i projektora. U narednih nekoliko meseci, zadobili smo njihovo poverenje i dizvolili su nam da istražimo mogućnosti da im optimizujemo flotu štampača i fotokopira. Kada smo im prezentovali rešenje, odlučili su da zamene sve njihove štampače i kopire, Toshiba multifunkcionalnim uređajima.

Bambi, naš najslađi klijent