PRVI KORAK – ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA
Na početku je najvažnije dobiti uvid u Vaše trenutno stanje i potrebe štampe. U ovoj fazi nakon inicijalnog sastanka prikupljamo podatke o Vašim trenutnim uređajima, softverima i mesečnom obimu štampe. To uključuje i pregled Vaših okvirnih mesečnih troškova (otiska, održavanja opreme, nabavke tonera i ostalih potrošnih materijala). Od velike je važnosti dobiti što tačnije podatke od Vas kako bi mogli na osnovu njih napraviti što bolji predlog optimizacije, i na taj način pomoći Vam da ostvariti značajne uštede.
ANALIZA
- POSTOJEĆIH UREĐAJA
- RAZMEŠTAJ I OBIM ŠTAMPE
- PREGLED TROŠKOVA
- TOKOVI DOKUMENATA
- POTREBE KLIJENTA
PREDLOG OPTIMIZACIJE
Nakon uvida u vaše stanje štampanih rešenja i potreba, na nama je dalje da napravimo predlog optimizacije kako bi smanjili troškove u segmentu istih. Ponekad je od ključne važnosti relokacija ili smanjenje broja uređaja, zamena naprednijim i efikasnijim rešenjima kako bi se postiglo najoptimalnije rešenje. Isto tako, klijent može zadržati i trenutni broj uređaja, ali uz zamenu sa adekvatnijima takođe je moguće postići velike uštede i poboljšati efikasnost. Razlog tome je izuzetno niska cena otiska na TOSHIBA uređajima zbog velikog kapaciteta tonera i primene savremenih softverskih rešenja.
NUDIMO REŠENJE U OBLIKU:
- BLAGE OPTIMIZACIJE
- UMERENE OPTiMIZACIJE
- POTPUNE OPTIMIZACIJE
DRUGI KORAK – IMPLEMENTACIJA
Ukoliko se odlučite na naše rešenje E-port će izvršiti instalaciju uređaja u zadatom roku, pobrinuti se da oprema radi po planu, i da su korisnici upoznati sa načinom njenog funcioniranja. E port solution sistems vodi kompletnu brigu oko opreme, servisa i održavanja, za celo vreme trajanja ugovora.
- INSTALACIJA UREĐAJA
- INSTALACIJA I PODEŠAVANJE SOFTVERSKIH REŠENJA
- EDUKACIJA IT SLUŽBE I KRAJNJIH KORISNIKA
TREĆI KORAK – UPRAVLJANJE, KONTROLA
Nakon instalacije uređaja, naš posao nije gotov. Naprotiv, tada tek počinje. E port konstantno prati rad uređaja svojih klijenata i njihovo zadovoljstvo kroz Izradu potrebnih analiza i izveštaja. Naša je briga osigurati zalihe potrošnog materijala klijentima, na vreme i u potrebnim količinama, jednako kao i redovno održavanje opreme, u skladu sa unapred dogovorenim ugovorom o održavanju (SLA). U slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara, E- PORT obezbeđuje zamenski uređaj.
- ANALIZE
- SERVIS
- POTROŠNI MATERIJAL
- ODGOVARAJUĆA PRILAGOĐAVANJA